مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: با همکاری ۴۹۰ راننده و خودرو پشتیبانی لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان یزد انجام می شود.

به گزارش یزد فردا، "زلیخا زارع" در حاشیه برگزاری نشست کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد اظهار کرد :۴۹۰ راننده و خودرو اعم از سواری، مینی بوس و... آماده ارائه خدمات پشتیبانی برای همکاری با ستاد انتخابات شهرستان یزد در روز رای گیری هستند.

وی تصریح کرد: از این وسایل نقلیه به منظور حمل و نقل عوامل اجرایی، اعضای ستاد انتخابات شهرستان به صندوق‌های اخذ رای و همچنین تسهیل در فرآیند انتخاباتی استفاده می‌شوند.

زارع ادامه داد: در حال حاضر، در شهرستان یزد ۳۴۳ صندوق اخذ رای در شعبه‌های ثابت شهری و روستایی آماده‌ شده است که از این تعداد،334 شعبه در شهرستان یزد، 9 شعبه در بخش اکرم آباد و ۲۵ شعبه به صورت سیار در نقاط مختلف مستقر خواهند شد تا تمامی شهروندان دسترسی راحت‌تری به صندوق‌های رأی داشته باشند.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه که تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم با استفاده از تجهیزات و وسایل نقلیه مناسب انجام شده است ابراز امیدواری کرد: این اقدامات به تسریع در برگزاری فرایند انتخابات کمک کند./انتهای خبر

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا